icon

Flexer.

Flexer is één van de bedrijven die deel uitmaakt van de Umani Group: een innovatieve speler in de HR-branche. Umani wordt getypeerd door haar vernieuwende kijk op tewerkstelling. Hierbij ligt de nadruk op alles dat verbonden is met de mens. Vanuit deze optiek streven zij ernaar om nieuwe en betere oplossingen te ontwikkelen in en op het werk.

Het is met plezier dat we ons steentje bijdragen aan de realisatie van deze visie.

Doelstellingen

Het continu aantrekken van kwalitatieve kandidaten blijft de voornaamste uitdaging in de HR-sector. Een doel- én mensgerichte marketingaanpak is dan ook een must op het vlak van communicatie. In dat kader zet Flexer onder andere in op Google Ads.

Om de prestaties van deze advertenties te verhogen, deed Umani Group beroep op de expertise van Haylo als aanvulling op hun eigen marketingteam.

Aanpak

Wanneer er al een basis aanwezig is binnen een bedrijf, maken we eerst een analyse. Zo krijgen we een beeld van wat goed loopt en waar er nog ruimte voor verbetering zit. Dit werd gebundeld in een rapport waarbij onze bevindingen, alsook aanbevelingen overzichtelijk gepresenteerd werden.

Tijdens deze analyse kwam er eveneens een probleem aan het licht met de instellingen van het account. Dit werd uiteraard direct verholpen en diezelfde week waren er al merkbare resultaten.

De volgende stap was de toepassing van onze aanbevelingen om een sterke basis te creëren. Hierbij werd voornamelijk de structuur van het account onder de loep genomen en de laatste nieuwe best practices toegepast. Het eigen marketingteam van Umani Group werd ook opgeleid om deze basis verder te onderhouden.

Momenteel doet Umani Group nog steeds op regelmatige basis beroep op onze diensten. Zo informeren we hen over nieuwe technieken en hielpen we hen bij het finetunen van hun conversiemetingen.

Resultaten

Gezien de concurrentiële aard van deze sector kunnen we geen exacte cijfers meegeven, maar we geven jullie toch graag een algemeen beeld van de resultaten:

  1. Er is een stabielere instroom van kandidaten via de Google Ads dan voorheen.
  2. Hun eigen marketingteam begint ondertussen de gelegde basis verder uit te bouwen.
  3. Door de nieuwe conversiemetingen, is de Return on invest (ROI) uit de Google Ads duidelijker.

Klantenervaring

Graag sluiten we dit succesverhaal af met een testimonial van Matthias Reygel (Verantwoordelijke Marketing & Communicatie) en Joël Stockmans (CEO) over hun ervaring met Haylo:

"Dankzij de transparante en duidelijke uitleg van Haylo werden de neuzen in dezelfde richting gezet en volgde al snel de eerste resultaten. We hebben alle vertrouwen in een samenwerking op lange termijn."

Zelf ook nood aan een extern klankbord? Doe dan beroep op onze expertise!

Wij bouwen mee aan de groei van jouw bedrijf.

Bij Haylo doen we er alles aan om van jouw bedrijf een succes te maken. We zijn jouw persoonlijke adviseurs in een steeds veranderende en digitaliserende wereld. Door samen de juiste keuzes te maken op vlak van marketing en IT zetten we jouw bedrijf op de kaart. De basis van deze aanpak is een partnership op lange termijn, want zo krijg je een duurzame win-winsituatie voor alle partijen.

Samen met trots terugblikken op de resultaten uit een samenwerking, daar doen we het voor!

Neem contact met ons op