Een sterke identiteit zorgt voor de herkenbaarheid van jouw bedrijf. Het vormt als het ware de basis voor al jouw marketing en communicatie.

Jouw branding geeft potentiële klanten en medewerkers een duidelijke reden om voor jou te kiezen. Zeker nu er in de meeste markten steeds meer concurrentie is, loont het om op te vallen tussen de massa.

Corporate Identity

Corporate Identity

De naam, het logo en de huisstijl van het bedrijf vertellen jouw verhaal aan de buitenwereld. Dit verhaal moet direct duidelijk zijn. Een doordachte corporate identity is vandaag de dag een must om succesvol aan marketing te doen. Niemand wil zaken doen met of werken bij een bedrijf dat zelf niet eens weet waar het voor staat.

Samen met jou geven we de identiteit van jouw bedrijf vorm. Het resultaat? Een authentieke huisstijl waar je zelf helemaal achter staat en trots op bent.

Duidelijk verhaal

Alles begint met het verhaal van jouw bedrijf. Deze bepaalt jouw bedrijfsnaam, huisstijlkleuren en vervolgens de rest van jouw vormgeving.

Een duidelijk verhaal doet kopen. Mensen zijn namelijk meer dan ooit op zoek naar bedrijven die aansluiten bij hun persoonlijke overtuigingen.

Kortom: jouw verhaal maakt of kraakt jouw bedrijf.

Zorgvuldig gekozen kleuren

Wanneer we de kleuren kiezen voor jouw huisstijl, houden we rekening met een aantal aspecten. De gekozen kleuren moeten complementair en dus makkelijk combineerbaar zijn. Hiernaast wordt er ook nagedacht over welke emoties de kleuren opwekken bij mensen. Deze moeten natuurlijk in lijn liggen met waar je als bedrijf voor wil staan.

We werken we ook steeds met pantone kleuren zodat jouw kleur niet te sterk verschilt tussen on- en offline. Op die manier heb je achteraf geen problemen met jouw drukwerk, promotiematerialen of bestickeringen.

Print

Ben je op zoek naar visitekaartjes, flyers, brochures of ander drukwerk in jouw huisstijl? Dan ben je bij ons aan het juiste adres.

Naast het voorzien van een impactvol ontwerp, adviseren we ook met betrekking tot de formaten en andere technische aspecten van jouw drukwerk. Zo kan je onnodig hoge drukkosten vermijden.

Drukwerk valt op

In een digitale wereld valt alles dat fysiek is nog sterker op. Dit maakt drukwerk krachtiger dan ooit. Tenminste, als je het correct inzet, want de strategie achter jouw drukwerk moet even doordacht zijn als die van jouw digitale marketing.

Laat iets tastbaars achter

Het is krachtig als je bij een potentiële klant iets tastbaars kan achterlaten. Dit blijft een stuk langer circuleren dan een e-mail of een andere vorm van digitale communicatie. Ze hebben een fysieke reminder van jouw bedrijf. In het oog is nog steeds in het hart, ook in ons digitale tijdperk.

Onze nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste marketingtrends en algemene updates over ons bedrijf.

Blog

  • Alles
  • People & Culture
  • Search Engine Advertising
  • Social Media Marketing
  • Strategie

60% van de Belgische kmo’s laat geld op tafel liggen

Ongeveer 60% van de Belgische kmo’s zet volgens de FOD Economie en Statbel nog niet in op kanalen zoals YouTube en Instagram. Nochtans bieden deze tal […]

Say Haylo to Alyssa Severeyns

Mijn naam is Alyssa Severeyns. Ik ben 21 jaar en woon in Sint-Truiden, in het prachtige Haspengouw. Momenteel loop ik stage bij Haylo als Junior Content […]

Enkele tips om rekening te houden met het Instagram algoritme in 2022

Sinds 2016 werkt Instagram weer met een algoritme, iets wat steeds verandert. Maar hoe werkt dit nu precies? Het komt erop neer dat goede content veel […]

Say Haylo to Sim Marsé

Mijn naam is Sim Marsé, ik ben 19 jaar oud en ik woon in Zoutleeuw. Ik ben er opgegroeid en ben er ook altijd naar school […]

Contact

Heb je een vraag of een opmerking?

We vinden het altijd fijn om van je te horen! Laat even een berichtje achter via het contactformulier en we komen hier zo snel mogelijk op terug.

 

Wil je graag kennismaken?

Onze kennismakingsgesprekken zijn volledig gratis en vrijblijvend! Maak gerust een afspraak via het contactformulier.

Stem je liever telefonisch af? Bel ons even op het nummer +32 12 28 01 32.