E-mail Marketing

E-mails zijn niet meer weg te denken uit ons leven. Je komt dagelijks met ze in contact op zowel op persoonlijk, als op professioneel vlak. Daardoor vormen ze samen met jouw website, blog en sociale media het fundament van jouw digitale marketing.

Je kan bij ons terecht voor e-mailnieuwsbrieven en -campagnes, maar ook geautomatiseerde opvolgingsmails.

E-mail nieuwsbrieven & campagnes

Nieuwsbrieven & campagnes

(Herhaal)aankopen stimuleren, nieuwe producten en/of diensten communiceren, veranderingen binnen jouw bedrijf aankondigen of jouw blog een boost geven. Het kan allemaal met behulp van een digitale nieuwsbrief of mailingcampagne

Samen met jou bepalen we de frequentie en inhoud van de mails, maar ook de verschillende doelgroepen op basis van jouw databanken. Het resultaat is een communicatie die niet alleen resultaats-, maar ook klantgericht is.

Stimuleer (herhaal)aankopen

Door het regelmatige contact met jouw bedrijf, blijf je aanwezig in de gedachten van (potentiële) klanten. Hierdoor verhoog je de kans dat ze aan jou denken bij hun volgende aankoop.

Bijkomend kan je mensen informeren over jouw andere producten en/of diensten. Dit zorgt ervoor dat zij deze ook leren kennen en kunnen aankopen.

Zijn er speciale aanbiedingen of kortingen? Dan kunnen deze ook per mail gecommuniceerd worden. Dat valt altijd in de smaak.

Lanceer nieuwe producten of diensten

Een e-mailcampagne is ideaal om nieuwe producten of diensten aan te kondigen. Combineer dit met een uitnodiging voor een lanceringsevent of een speciaal aanbod en het verkooppotentieel is enorm. Jouw salesteam zal je dankbaar zijn.

Communiceer veranderingen

Gaat er iets belangrijks gebeuren binnen jouw bedrijf of komt er een nieuwe medewerker in dienst? Dan kan je dit ook opnemen in jouw newsletter. Zo hou je jouw klanten betrokken en weten ze wat er speelt binnen jouw bedrijf.

Geef jouw blog een boost

Naast informatie over jouw aanbod of bedrijf, kan je ook blogupdates verwerken in jouw nieuwsbrief. Op die manier blijf je jouw abonnees prikkelen en stimuleer je verkeer naar jouw website. Dit zorgt niet alleen voor meer sales, maar het komt ook jouw SEO-score ten goede.

Persoonlijk en gericht

Dankzij een contactendatabank, kunnen we e-mails sterk personaliseren. Dit kan gaan van de simpele zaken zoals de naam van de persoon invullen in de tekst tot het aanpassen van de inhoud van de mail op basis van eerder (aankoop)gedrag. Kortom: de boodschap past zich aan in functie van de persoon die deze ontvangt. Relevanter zijn dan dit kan haast niet.

Alles valt of staat natuurlijk met de kwaliteit van jouw databank. Daarom helpen we jou graag met een correcte opbouw en opdeling hiervan.

Meetbare impact

Net zoals alle andere digitale kanalen, is e-mail marketing zeer meetbaar. Dit maakt dat wij de inhoud hiervan kunnen bijsturen op basis van de resultaten.

Daarnaast ontvang je na iedere mailing een rapport waarbij we onze leer- en actiepunten vermelden. Zo krijg je een beeld van hoe krachtig e-mail marketing is voor jouw bedrijf.

Geautomatiseerd opvolgingsmails

Geautomatiseerde opvolgingsmails

Het versturen van opvolgingsmails na een marketingcampagne is zeer tijdrovend. Gelukkig kan dit geautomatiseerd worden, zonder deze mails onpersoonlijk te maken.

Het gevolg? Meer sales met minder workload.

Verhoog het resultaat van andere kanalen

Er wordt heel veel data verzameld door jouw advertentiecampagnes en/of content marketing. Door deze informatie te koppelen aan geautomatiseerde opvolgingsmails, creëren we meerdere contactpunten met jouw potentiële klant. Dit verhoogt de kans exponentieel dat deze tot een aankoop overgaat.

Meten is weten

Net zoals andere marketingmails, zijn deze follow-up mails perfect meetbaar. We kunnen bijvoorbeeld de volgorde of het aantal van de mails aanpassen en testen wat het beste werkt. Op die manier kunnen we deze bijsturen om het resultaat te maximaliseren.

Je krijgt eveneens volledige toegang tot het systeem. Zo kan je altijd meevolgen hoe goed de e-mails het doen.

Onze nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste marketingtrends en algemene updates over ons bedrijf.

Blog

  • Alles
  • People & Culture
  • Search Engine Advertising
  • Social Media Marketing
  • Strategie

60% van de Belgische kmo’s laat geld op tafel liggen

Ongeveer 60% van de Belgische kmo’s zet volgens de FOD Economie en Statbel nog niet in op kanalen zoals YouTube en Instagram. Nochtans bieden deze tal […]

Say Haylo to Alyssa Severeyns

Mijn naam is Alyssa Severeyns. Ik ben 21 jaar en woon in Sint-Truiden, in het prachtige Haspengouw. Momenteel loop ik stage bij Haylo als Junior Content […]

Enkele tips om rekening te houden met het Instagram algoritme in 2022

Sinds 2016 werkt Instagram weer met een algoritme, iets wat steeds verandert. Maar hoe werkt dit nu precies? Het komt erop neer dat goede content veel […]

Say Haylo to Sim Marsé

Mijn naam is Sim Marsé, ik ben 19 jaar oud en ik woon in Zoutleeuw. Ik ben er opgegroeid en ben er ook altijd naar school […]

Contact

Heb je een vraag of een opmerking?

We vinden het altijd fijn om van je te horen! Laat even een berichtje achter via het contactformulier en we komen hier zo snel mogelijk op terug.

 

Wil je graag kennismaken?

Onze kennismakingsgesprekken zijn volledig gratis en vrijblijvend! Maak gerust een afspraak via het contactformulier.

Stem je liever telefonisch af? Bel ons even op het nummer +32 12 28 01 32.